Retourrecht en klachten

Retourrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan alle kosten die u heeft betaald binnen 14 dagen nadat de bestelling is teruggezonden gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Eventueel kan waardevermindering in rekening worden gebracht, bijvoorbeeld wanneer een product door u is beschadigd. Voor de meest actuele verzendtarieven kijk op: https://www.postnl.nl/tarieven/
 
Indien u gebruik wenst te maken van dit zogenoemde herroepingsrecht, dient u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Neem s.v.p. vooraf contact met ons op via webshop@solidcircle.nl. U kunt desgewenst ook gebruik maken van dit herroepingsformulier door het uit te printen en volledig ingevuld naar ons terug te sturen (adresgegevens staan op het formulier).
 

Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen. Klanten van webwinkels kunnen het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Zoek product
 
Zoek op merk